Blue Monday? Deze filmpjes zorgen voor een opkikker
21 jan 2019
Reclame
Het concept Blue Monday werd bedacht in 2005 en was onderdeel van een Britse reclamecampagne. Maar waarom is die derde maandag van januari nu de meest deprimerende?
- Maandag is hoe dan ook de moeilijkste dag van de week
- Het duurt nog even voor we ons volgende loon gestort krijgen Γ©n we hebben veel uitgegeven tijdens de feestdagen
- KerstmisΒ is al lang voorbij
- De meeste goede voornemens zijn mislukt of beginnen te mislukken
- De volgende vakantie lijkt nog ver weg
Nog eentje om af te sluiten, dus!
Speciale vriendschap
De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Lees ook:
- 6 heerlijk geurende kamerplanten
- 3 fabels over urineverlies (Γ©n hun oplossingen)
- Interieurtrend: sterren in je huis