Pionier in huidverzorging
Er zijn maar weinig verzorgingsmerken die een geschiedenis hebben zoals die van Kiehl's. Het begon allemaal in 1851 in New York. Toen werd de Brunswick Apotheke geopend in East Village Manhattan. Nu, 163 jaar later, is Kiehl’s een van de meest toonaangevende verzorgingsmerken ter wereld. Maar het geheim van de buurtapotheek is Kiehl’s nooit uit het oog verloren.
Ontdek de geschiedenis van Kiehl's
Try before you buy
Bij Kiehl’s word je uitgenodigd om onder het motto Try before you buy de producten te ontdekken. Deze New Yorkse no-nonsense aanpak houdt in dat de vakman in witte jas op basis van een huidconsultatie je aangepaste proefjes meegeeft. Genoeg om de producten die voor jouw huid geschikt zijn een week te proberen. Op deze manier geeft Kiehl’s ieder jaar meer dan 8,5 miljoen samples weg. Doe de online huidconsultatie en ontvang 5 gepersonaliseerde samples thuis geleverd.
Niet tevreden? Geld terug.
En zoals de oude Kiehl het graag zag, zo zijn de producten nog steeds: wetenschappelijk getest, maar op natuurlijke basis. Kiehl’s richt zich met zijn producten op het herstel van de huidbarrière. De huid is als grootste orgaan namelijk verantwoordelijk voor het tegengaan van ziektekiemen en allergenen. Kiehl’s durft je te garanderen dat na 28 dagen de huidbarrière is hersteld en dat allerlei onzuiverheden zijn verholpen. Zo niet, geld terug.
Win een setje vol Kiehl's producten
Doe mee aan [LINK_TEXT id=4]en maak kans op een setje boordevol Kiehl's producten. Bovendien krijgt iedereen die het artikel laat zien in een van de Kiehl’s shops (via smartphone, afgedrukt, …) een gratis Midnight Recovery Concentrate 4 ml. Of voeg de code MIDNIGHT toe in de e-shop.
>>Doe de online huidconsultatie
>>Vind een Kiehl’s shop in uw buurt