Roel Vanderstukken is het nieuwe gezicht van head&shoulders
07 jan 2011
Roel Vanderstukken is het nieuwe campagnegezicht voor het volledige gamma anti-roosshampoos en -conditioners. De rode draad van de campagne draait rond de gedachten die een hele dag lang door een man zijn hoofd flitsen. In de tv-spot krijgen we dus te zien waar Roel zoal aan denkt...
Uit een grote Europese head&shoulders enquΓͺte blijkt alvast dat het eerste waar de Belgische mannen ’s morgens aan denken het ontbijt (19%) is, gevolgd door hun werk (17%) en dan pas aan hun partner (16%). Hiermee stellen de Belgen zich een stuk braver op dan een aantal andere Europese mannen. De Grieken spannen de kroon: 28% geeft toe dat ze ’s morgens aan seks denken, de Portugezen denken dan vooral weer aan de douche (17%).
Dat mannen niet bezig zouden zijn met hun uiterlijk, is ook een mythe volgens de studie:
- 18% van alle ondervraagden geeft toe de hele dag bezig te zijn met het zijn uiterlijk
- 35% is minstens één keer per dag bezig met zijn looks
- 34% van alle ondervraagde mannen vindt hun buik het minst aantrekkelijk
- 9% heeft dan weer problemen met hoe hun haar eruit ziet
Voor de opnames van de tv-spot met Roel Vanderstukken in de hoofdrol trok head&shoulders naar Praag. Het resultaat kan je vanaf nu zien op de televisie, maar wij verzamelden alvast een aantal leuke behind the scènes-beelden.