Vrouwen vechten terug met positieve boodschappen

Door De Redactie

Vrouwen worden elke dag geconfronteerd met negatieve advertenties die hun onzekerheid vergroten en een negatieve invloed hebben op hun zelfbeeld. Vanaf vandaag hebben vrouwen een stem om terug te vechten tegen advertenties over vetrolletjes en buikjes. Dankzij Dove® kunnen vrouwen nu positieve boodschappen over schoonheid de wereld in sturen.

Dove® lanceert de Ad Makeover-campagne ter gelegenheid van Internationale Vrouwendag, een wereldwijde beweging om vrouwen te inspireren en hun verwezenlijkingen te vieren. De campagne geeft vrouwen de macht over de advertenties. Vrouwen krijgen de kans om via een Facebook-applicatie positieve boodschappen te sturen naar andere vrouwen. De applicatie is terug te vinden op www.facebook.com/dove.

Dove® maakt gebruik van biedingsystemen om advertenties te kopen op websites om het aantal positieve boodschappen dat vrouwen zien te vergroten. Vrouwen (en mannen) kunnen kiezen uit acht positieve boodschappen over schoonheid. Deze boodschappen zullen te zien zijn in de beschikbare advertentieruimte op Facebook. Slogans als “Je ziet er goed uit in je blootje”, “Elk lichaam is mooi” en “Het perfecte achterwerk is het achterwerk waar je op zit” zijn maar enkele voorbeelden van de boodschappen die vrouwen in Belgiëzullen ontvangen, dankzij Dove®.

Partner Content

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."