Moet je echt perfect zijn?
Streven naar perfectie, we doen het allemaal. Maar waarom leggen we de lat voor onszelf zo hoog? 70% van de Belgen denkt dat ze perfect moet zijn, met onzekerheid en stress tot gevolg. We willen erbij horen: zo’n auto als de buren, een even groot huis als je collega, coole foto’s op onze facebookpagina... Waarom hechten we zoveel belang aan de mening van een ander?
Zes op de tien Belgen heeft last van stress en 92% snakt naar een thuis om tot rust te komen. Woonwarenhuis IKEA weet veel over het leven thuis en wil hier ook een voortrekkersrol in spelen. Met de nieuwe reclamecampagne wil IKEA tonen dat een andere manier van leven mogelijk is: Het leven. Echt. Eenvoudig.
Het leven. Echt. Eenvoudig.
Moet je echt een keukenprinses zijn om een gezellig etentje te organiseren? En kan je er ook zonder de ideale maten goed uitzien? Moeten we elk weekend de meest spannende en fantastische dingen ondernemen of mogen we ook gewoon een spelletje kaarten? En moet ons huis er altijd piekfijn bijliggen als er bezoek komt? Tja, waarom eigenlijk? Met een serie van 4 spotjes wil IKEA herkenbare situaties doorprikken om de kijker te tonen dat het ook anders kan.
Een facebookpagina om verhalen uit te wisselen
Op de facebookpagina van IKEA Belgium kan iedereen z'n eigen verhaal kwijt over “moet dat nu echt” situaties waar ze zelf al mee te maken hadden en hun oplossing ervoor. Een jury zal daarna de ingezonden verhalen beoordelen. De meest herkenbare situatie wordt beloond met een 7-daagse trip naar Zweden voor 4 personen.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Met de nieuwe reclamecampagne wil IKEA tonen dat er andere keuzes mogelijk zijn om tot rust te komen, dat er een andere manier van leven thuis mogelijk is: Het Leven. Echt. Eenvoudig.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."