In ‘De Eerste Show’ (van 4 tot 7 nov) staat studeren centraal
Mechelen, 4 november 2013. In ‘De Eerste Show’ (van 4 tot 7 november) staat studeren centraal. En daarnaast ontvangt Ilse enkele boeiende gasten.
Op maandag
Studystepsis een online oefenprogramma voor wiskunde. We kijken mee over de schouder van enkele studenten om te zien hoe ze hun oefeningen steeds beter onder de knie krijgen.
Het wildseizoen is begonnen! Topchef Wouter Keersmaekers vertelt vol passie hoe je het op verschillende manieren kunt klaarmaken.
Je kunt er niet omheen als je schoolgaande kinderen hebt: luizen. Ze duiken elk schooljaar weer op en zijn hardnekkig. Wat kun je eraan doen?
Op dinsdag
Liesbeth Verhoeven komt uitleggen waarom je slimmer wordt door te bewegen. En daar begin je best al heel vroeg mee.
Anne Davisis vaste Libelle-columniste. Ze bundelde een 60-tal stukjes in een boek, dat een mooi overzicht geeft van wat ze de voorbije jaren meemaakte. Ook Hortense Kitume schreef haar verhaal neer. Het werd een warm en ontroerend relaas over haar zoektocht naar liefde en haar man, die eerst zo onbereikbaar bleek en met wie ze nu al 38 jaar in België woont.
Op woensdag
Onze kinderen spelen te weinig! Daarover gaat het gesprek met schooldirecteur Marcel Ooms en pedagoge Anneleen Feyaerts.
En we gaan ook creatief aan de slag. Anneke Van Hoof maakt ons warm om mooie uitnodigingen te maken voor een feestje.
Lieve Blanquaert vertelt dan weer over haar boek Birth-day. Een bijzonder verhaal van moederliefde wereldwijd.
Op donderdag
Wat als je niet kiest voor het traditionele onderwijssysteem? Amaryllis Uitterhoeven ging naar een Steinerschool. Tim De Volder vertelt dan weer over zijn ondernemersschool.
In ons beauty-item komen we alles te weten over een stralende teint.
En tot slot vertelt Stijn Coninckx ons over zijn gloednieuwe film 'Marina'.
‘De Eerste Show’ is er van maandag tot vrijdag op Libelle tv (kanaal 18 van Telenet) om 8.30, 13.45, 17 en 22.30 uur. Eveneens elke dag om 15.20 uur op Vijf.
Over Libelle tv
Libelle tv vertrekt vanuit het DNA van het Libelle merk. De zender brengt een rijke mix van positieve programma’s op maat van de Libelle-vrouw, de klok rond, 7 dagen op 7. Naast het dagelijkse praatprogramma “De Eerste Show” zijn er o.a. het dagelijkse kookprogramma “Ilse Kookt”, stylingtips met Bé De Meyer in “Zij heeft Stijl”, humor van de allerkleinsten in “Flapuit” en inspirerende interieurtips in “De Finishing Touch”.
Libelle tv is te bekijken op Kanaal 18 van Telenet.
Binnenkort nieuw op Libelle tv: Toeters & Bellen (start 13/11)
U kunt contact opnemen met:
Sanoma Media Belgium – Ifke Nauwelaerts – +32 485 65 55 85 – ifke.nauwelaerts@libelle.be
——————————————————————————————————————————–
SANOMA MEDIA BELGIUM NV
Sanoma Media Belgium NV is de uitgever van de Nederlandstalige magazines Feeling, Feeling Wonen, Flair, Libelle, Libelle mama en Libelle Lekker, Marie Claire Vlaamse editie, Marie Claire 2, Njam, Story, TeVe-Blad en Pink Ribbon, en van de Franstalige bladen Femmes d’Aujourd’hui, Flair, Gael, Gael Maison, Marie Claire Belgique, Marie Claire 2, Moustique, Télé Pocket en Pink Ribbon. Sanoma Digital Belgium is eigenaar van o.a. www.shedeals.be, www.libelle-lekker.be, www.styletoday.be, www.kieskeurig.been www.zappybaby.be. In 2012 riep Sanoma haar eerste radiozender in het leven: StoryFM. In zusterbedrijf Sanoma Regional worden een 40-tal nichetijdschriften uitgebracht zoals o.a. LovingYou en Attitude, en bij sQills, KungFu en Head Office kunnen onze klanten terecht voor Content Marketing.
Sinds juli 2011 is Sanoma 33% eigenaar van De Vijver Media (Woestijnvis, HUMO en SBS Belgium (Vier en Vijf)).
Sanoma Media Belgium maakt deel uit van de Sanoma Group, een veelzijdige mediaorganisatie die informatie, educatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in meer dan twintig landen.
Sanoma Media Belgium maakt kwalitatieve inhoud, interessante producten en diensten eenvoudig beschikbaar en beantwoordt aan de behoefte van zijn lezers, kijkers en luisteraars.
Het biedt een uitdagende en boeiende werkomgeving voor 10.000 mensen in ruim 20 landen. In 2012 haalde de groep een netto omzet van 2,4 miljard euro.